Jag hjärta Christer!

Jahapp, då var det igång igen då. Detta eviga schlagerståhej! Var riktigt bra idag faktiskt. Men nått jag blir så sjuukt irreterad på är att de så kallade artisterna envisas med att berömma publiken? Whats up whit that?  Ja menar, vi tv tittare skulle också behöva minst lika mycket beröm. Vi var ju trots allt också tvungna att stå ut med att de klämde sönder några katter i andra låten.

Btw så kommer Christer kamma hem det här. Jag känner på mig de. Han är så fin, ett litet charmpaket!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ham är inte söt! Lasse berghagen däremot, där kan vi prata MAN !

2008-02-10 @ 10:52:30
Postat av: Eva

självklart så vinner Christer

2008-02-10 @ 12:16:44
Postat av: Maddis

Ursäkta! Men Christer? Skulle INTE tro det, om det är någon som ska vinna så är det BWO, dom är ett riktigt charmpaket!

2008-02-11 @ 09:59:42

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0