Lååång dag!

Idag har jag varit hos läkaren.. igen! Blir ju aldrig frisk! (Dödar den som kommer och säger att jag aldrig vart de!) Ialf så var min käre vikariedoktor jättetrevlig och föreslog att vi skulle ta några blodprover. Visst tänkte jag det kan bli kul. Så jag satte mig i väntrummet och väntade snällt.

Då dök det upp en kille som var född 86 och anmälde sig som Charles i receptionen. Grabben var rätt lång, hade fettigt hår och om man skulle dömma hans klädsel så väntade han på tidvatten. Självklart så satte han sig brevid mig.

Sen hände de nått, jag vet inte om han försökt bryta den helt naturliga tystnaden mellan oss eller om han försökte ragga. Ialf så skriker han ut; Så vad är du här för då? 

Daaaaah! Frågar man ens det? Jag hade sån lust att slinka ut mig nått om att det kliade där nere, men jag hann inte för jag blev räddad av en sköterska.

Och inte vilken sköterska som helst utan "du har inga halsmandlar sköterskan". Wihooo. Hon sa inget om mina icke existerande mandlar idag ialf. 

Hon tömde mig bara på typ sjuttiotre liter blod och log under hela tiden. Sedan frågade hon om jag ville skänka mitt blod till en blodbank för forskning. Yes Kaching! Tänkte jag och dollarmärken flög upp i mina ögon. Men inte fick jag nå pengar heller. Snåla jädra tattarland!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hahaha! Det är ju bara du som råkar ut för sånt där! Det är så typiskt du! ;)

2008-02-14 @ 14:14:30
Postat av: Lisa

Inte avtuppad efteråt? Jag ska gå imorgon... gillar inte hur man mår efteråt... Hoppas du haft en bra dag!

2008-02-14 @ 20:49:00
URL: http://lisenis.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0