Åh man tackar!

Idag skulle jag åka ut och hämta min syster på jobbet. Och på vägen ut så hamnar jag bakom en idiot som kör i 70 på 90 väg. Suck tänkte jag och skulle precis köra om när jag märker att han skvätter upp smuts på min ruta så jag inte kan se nått. 

Fuck
stänker jag då eftersom jag hade slut på spolarvätska. Så jag fortsätter att köra bakom sengångaren medans jag bränner hjärnceller med att komma på ett sätt att tvätta min ruta.

Då visar det sig att den sega idioten framför mig har hört min bön. Han sätter igång att tvätta sin ruta vilket resulterar i att allt skvätter bak till mig som också får en ren ruta! Jag blev glad och gasade sedan förbi!

Tack du långsamme förare i en grön volvo!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0