Irretationsfaktor hög!

I våra kära små fula jobbarbilar så finns det nått som stör mig väldigt mycket: Radion. Den lever nämnligen sitt eget liv. När jag startade bilen idag så var den inställd på P3 och ljudnivå 5. Jag rattar om den till RIX fm och ljudnivå 15. Perfekt!
Nästa gång jag kliver in och startar den är den inställd på P3 och ljudnivå 5 igen. Gaaaaaah!

Så höll den på hela dagen. Kan den inte förstå att jag inte vill lyssna på tråkiga gubbar som låter skitnödiga i obefintlig ljudnivå!  Det måste bli ett stopp på den här martyren!

Tror jag ska ringa kommunen och be dem byta ut varenda bilradio i våra bilar. Kanske kan få dem att slänga in en mini DVD spelare också.


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0