Mobbning på hög nivå.

Jag har en väldigt konstig vana. Som jag inte alltid orkar bry mig om. Men jag kan inte rå för den. För jag inser aldrig att det händer förens det är försent. De är nämnligen så att jag brukar sätta på mig mina kläder ut och in. Oftas så märker jag detta innan jag hunnit lämna huset och kan då räta till de, men mer än sällan får jag rusa in i ett provrum eller köra en stålmannen i en telefonkiosk.

Men hur som helst så brukar jag strunta i detta om jag ändå bara ska vara hemma(sitter och skriver i ett utåinvänt linne nu), men jag har börjat märka att Carro stör sig på detta. Så fort hon upptäcker det så ska hon peka, skratta, kommentera å så vidare. Jag tycker att det är taskigt.  Jag kan ju inte rå för det.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill ju bara ditt bästa juee. Jag bry mig om dig :)

2008-01-06 @ 18:12:27

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0