Oh oh oh..

Min syster är inne i en beck period och tittar oavbrutet. Hon är lite speciell. Tur att jag är så underbar. Ska strax åka in till stan och möta Maddis. Sen ska vi till Åsa som har avskedsfest idag. Hon skall nämligen till Nigeria i sju månader med sin förlovningspartner, jag vet inte vad han heter.. Bubba kanske... Hur som haver är han trevlig trots att han inte pratar svenska.


Sen vill jag prata lite om strumpbyxor. Hudfärgade som Elin brukar kalla dem, svarta säger jag.
Ja ja, jag är en storlek 38-40. Och på nyårsafton köpte jag 40-42. de funka nätt och jämnt. Så idag köpte jag 48-50 för att dem skulle sitta perfekt.

Tio minuter tog de att ta på dem. Tio minuter! Är de jag som lyckades växa tre driljoner storlekar från de att jag tog av mig mina jeans tills jag skulle ta på mig dem eller är de strumpbyxorna som är försmå? Ja du, knivig fråga de där....

Kommentarer
Postat av: Carro

haha det är ju du som är knäpp! jag är bara kär i Gunvald Larrson (Mikael Persbrandt) sådetså

2008-01-05 @ 22:42:53
Postat av: elin

hahha men dom är ju hudfärgade

2008-01-14 @ 22:27:50

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0