Grrrrrrrrr!

Nu till hösten ska ju jag ta upp mina gamla vanor och återgå till livet som student. Men nu får man ju inte studiebidrag längre utan nu är de studielån som gäller. Och idag fick jag hem en ansökan till detta. Och ja jag förstår, det är ett lån, man måste betala tillbaka, jidder jidder! Men de små fulingarna ska ha ränta också!! 
Jag tycker dem ska vara glada över att jag överhuvudtaget kommer att kämpa för att öka välfärden i detta land. Ska då jag behöva betala? Pffff! De va bättre förr.(I gymnasiet de vill säga)

Kommentarer
Postat av: Eva

Men tänk på att när du studerat färdigt så kommer du att tjäna STOORA pengar så då har du råd med det. Kram o lycka till!!!

2008-07-25 @ 09:32:40

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0