Kan man få blåmärken i tandköttet?

Imorse när jag stod och borstade tänderna så lyckades jag slå mig själv med tandborsten. Ja, jag drog ut den ur munnen och körde in den igen med en väldig fart rätt upp i tandköttet precis där de övergår till läpp. Förstår ni hur jag menar?

Detta är inget jag rekomenderar. Ont som faaaasiken gör de. Men ialf. Jag överlevde och nu för några minuter sen så tog jag mig an tandborstningen igen. Lite försiktigare den här gången. Och då märkte jag att jag var öm.  Efter nogranna studier i min förstoringsspegel så upptäckter jag att jag är lila i truten. Jag har alltså misshandlat mig själv och fått blåmärken i munnen. Är detta inte hemskt?


Kommentarer
Postat av: m

ja du kan som du snackar

2008-07-09 @ 17:39:19
Postat av: Anonym

2008-07-09 @ 17:40:06
Postat av: Elin

aaaaj de gor sa ooont :(

2008-07-10 @ 01:34:23
URL: http://elin.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0