Motion dödar!

Idag skulle jag och mamma åka och simma. Men mamma kunde inte så då fick jag ta saken i egna händer.  Så jag bestämde mig för att ge mig ut och springa lite, det funkade ju trots allt bra förra veckan. Och det gjorde de idag också, tills jag kommit ungefär halvvägs i spåret. Då hör jag hur nått närmar sig bakifrån och till min fasa så ser jag att det är en blodtörstig schäfer! Jag blir milt sagt livrädd och gasar på ut av bara den.

Efter de snabbaste 200 meterna i mitt liv så springer hunden om mig och försvinner sedan. Jag pustar ut och saktar ner men då, som om jag inte redan har stått ut med tillräckligt, så attackerar en trädrot mig och jag flyger framlänges. Där låg jag sedan på marken i ca två min, sen reste jag mig upp och gick hem.

Hur mycket ska man behöva stå ut med egentligen?


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, livet är fulllt av överraskningar, så du kommer att hinna möta många!!

2008-07-01 @ 14:32:28

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0