Oh yeah

Igår var det Mamma Mia! som gällde. Och eftersom det var premiär och allt så tänkte jag om jag skulle köra lite åttiotalstema. Så jag tänkte ringa och fråga min gamle vän Bosse om jag fick låna hans platådojor som han gifte sig i. Tyvärr så va Bosse på Gotland så jag fick köra naturell!

Väldigt väldigt väldigt bra var filmen ialf. Har nog aldrig blivit så glad av en film nån gång. Bara sånger hela tiden=) Efter det så drog vi ut och tog en drink. Och vi hamnade på Upplands nation, och på deras uteservering. Mycket mysigt och trevligt sällskap.

Och idag ska jag och Emelie göra som alla andra fjortisar här i Sverige. Vi ska åka till Turkiet. Så bye bye folks! Vi hörs om en vecka!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0