60-talisterna attackerar!!

Idag har jag varit och gymmat. Till en början var de jättekul. Sen hände de som inte får hända. En 40 åring började stöta på mej.

Suck. Han sa att han ofta såg mig på gymmet och undrade om vi inte kunde bli "träningspartners". Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jag satt bara där som ett fån medans jag försökte komma på nått att säga. Och visst kom jag på massor.
Tex:
-Jag har inte varit på gymmet på tre månader så jag tror du är galen.
- Du är gammal nog att va min pappa och jag tror du kommer få en hjärtattack om du ens försöker hänga med i mitt tempo.
- Dina byxor skär in läskigt mycket i rumpan så det är nog dags för dig att gå hem.


Ialf så kunde jag inte vara elak mot honom. Så jag sa att jag skulle flytta till Umeå och att det skulle bli lite långt att pendla till gymet. Jag tror han förstod....

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är så himla rolig, var får du allt ifrån. Kram

2008-06-17 @ 09:06:55
Postat av: Maddis

Haha!

2008-06-19 @ 12:39:59

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0