Jag och djur....

Jag vet inte riktigt vad som är grejen med mej och djur. Men av nån anledning så är dem ute efter att jävlas med mig. Som idag, när jag hade kört ut alla matlådor på jobbet, så frågade en tant om jag hade tid för lite fika. Den här tanten har för övrigt jordens godaste flädersaft så jag tacka ja. Och när jag sitter där i hennes trädgård och dricker saft och njuter av solen så känner jag hur nått pickar mig i huvudet. Jag viftar lite med handen och tror att det är över men jag känner snart pickandet igen. Då vänder jag mig om och gissa vad jag ser? Jo en galen tupp som sitter på staketet och stirrar på mig. Jag vräker ut mig alla ord jag kan som är fula men inte räknas som svordomar och flyger upp från min stol!
"Det är lungt, han är en tam tupp" säger då tanten. Pfff, som om de gjorde saken lättare.


Jag tycker inte om flädersaft längre....

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0