Och vem sa att uppsala var en tråkig stad?

ICA-butik, Uppsala


Två killar ~18 lägger upp lite lösgodis, chips och öl på bandet. Kassörska ~25 börjar scanna in varorna
.
Kille 1: Alltså, det är sant. Jag blir aldrig lurad. Aldrig!
Kille 2: Men idiot....Du ljuger!
Kille 1: Nej, jag svär. Säg nån gång jag blev lurad då?
Kille 2 suckar.
Kille 1: Precis! För det händer typ aldrig.
Kassörskan: Så! Det blir 324,50...
Kille 1: Va?! Oh shit... Så mycket har jag inte på mig.
Kassörskan ler och pekar på displayen där det riktiga, mycket lägre, beloppet står.
Kille 2 börjar skratta.

Kille 1: Men va fan... Det där va inte roligt!
Kille 2: Ägd!

(tjuvlyssnat.se)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0