Tears and the city!

Idag har jag, Carro, Madde, maral och Babyfucker vart och sett Sex and the city- Le film! Mycket gripande måste jag säga. Carro var väl förberedd med parfymerade näsdukar. Hon har allt den tjejen.

Men ialf, så hånar alla alltid mig och min syster, bara för att vi kan visa kännslor. Är nått hemskt så måste man ju få gråta för guds skull. Men nej nej, man ska bita ihop och låssas som om ingenting hade hänt. Dagens samhälle alltså.

Sen över till nästa punkt. Idioten framför mig satt och filma hela filmen med sin mobil. Ehhh? Varför? Och med en mobil? Kan man inte anstränga sig till att ta med en riktig videokamera så förtjänar man inte att lyckas me detta. Så jag "råkade" sparka henne i huvudet några ggr. Inte mitt fel.

Kommentarer
Postat av: Babyfucker

Ja du.. Några tårår rann ju men det var en kanon film!

2008-06-25 @ 14:45:13

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0