Tur i oturen!

Idag har jag varit hos Maddis och hängt ett tag. När jag kom hem därifrån så bestämde jag mig för att ta mig en liten promenix. När jag har varit ute i si sådär en 40 min så börjar det spöregna. Vi snackar krokodiltårar! Förtvivlat konstaterar jag att jag har mer än 15 min promenad hem och jag drabbas av självmordstankar.

När jag står där under ett träd och tror att mitt liv inte kan bli värre så ser jag den. En underbar liten vit bil som kommer körandes längst vägen. Efter att jag kontrollerat att det är rätt regnummer så springer jag ut i vägen och stoppar den. Sen fick jag skjuts hem.

Sån lyx har man bara om man jobbar för kommunen!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Aha.. vit taxi!

2008-06-19 @ 12:35:42

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0