Vissa roar sig lätt

Idag har jag åkt hiss, med en katt. Ja de är säkert. Så här gick de till. Jag gick in i hissen och möttes av en lurvig sak som satt och stirrade på mig. Jag tryckte på knappen och vi åkte upp fyra våningar. Katten rörde sig inte ur fläcken. Sen gick jag av och gick in till en tant och gjorde mitt.

Tjugo min senare  kommer ja  ut, trycker upp hissen och går in. Där sitter åter igen katten och stirrar på mig. Vi åker ner till bottenvåningen och jag går ut. Halvägs ut så drabbas jag av tanken att det inte va en riktig katt. Så jag går tillbaka, öppnar dörren och går fram och petar på katten. Den mjauar reser sig upp och går och sätter sig i andra hörnet.

Hur störd får man bli?

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0