Det var inte tur, utan skicklighet!

Igår när jag skulle agera ambulans och  köra min sjuka syster till sjukhuset så stötte jag på en poliskontroll. Och eftersom jag ser att jag kört i lite över 70 (inte mycket så du behöver inte va orolig mamma!) så fick jag panik.

Men då har dom smarta sakerna ställt sig efter påfarten till E4an så när jag ser att en polisgubbe är på väg ut för att stoppa mig så bromsar jag in och svänger upp på motorvägen. Så då fick han gå tillbaka med svansen mellan bena! Haha suckers sa jag och gasade på.

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha! Du är bäst!!! =)

Fyller den 4 APRIL!!! Ring gärna och gratta. Kom sen till huset så bjuder jag på några bullar!

Kraaaam.

2008-03-25 @ 16:16:54
URL: http://lenasvarld.blogspot.com
Postat av: Lisa (kusinvitamin)

Heja Kotta!! :D

2008-03-26 @ 14:46:40
URL: http://jazzfeeling.blogg.se
Postat av: Maddis

Men Charlotte! Så får man inte göra! Men det var jäkligt snabbtänkt av dig! Typiskt du!

2008-03-27 @ 15:43:10

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0