Hon är boven i dramat!

Caroline Nordling, min egen syster och min bästa vän, är den som står bakom hela växthuseffekten. Chockande tänker nog ni nu. Men egentligen inte. Denna lilla varelse överkonsumerar nämligen en väldigt massa saker. Bla klorin, insektsspray och sköljmedel. Dagligen släpper hon ut 10000 ton giftig luft  i atmosfären, och då talar jag bara om hennes fisar.

Så för att säkra våra barn och barnbarns framtid så röstar jag för att vi låser in Caroline på Ulleråker och ger alla hennes tillgångar till hennes syster, moi!

Kommentarer
Postat av: carro

Det stämmer inte, jag är en ansvsrsfull liten tös!

2008-03-25 @ 11:05:24
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0