Idag är det våffeldagen!

Och denna dag till ära har jag fått blanda ihop våffelsmet från grunden! För våffelpulver fanns inte på 1800 talet så varför skulle alla gamlingar börja köpa de nu?

Hur som helst så börjar jag tröttna på dessa skrynkliga små varelser. När jag kommer hem till dem på lunchen så står alla indridienser färdiga och uppmätta på diskbänken. Allt jag behöver göra är att hälla dem i en bunke och vispa lite sen gå därifrån. Vad är poängen med att jag kommer då över huvud taget? SUCK!

Men men, nått gott förde det ialf med sig, jag kom på vad jag ska ha till middag ikvälll.

Kommentarer
Postat av: carro

ja, jag vill gärna låna skins. För jag mår säkert mycket bättre utav de. man blir ju alls inte deppig av att se de. haha :)

2008-03-25 @ 22:09:41
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0