Min mamma!

Nu ska jag berätta lite saker om min mamma. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Hon är ju en väldigt speciell person. Hon råkar ju alltid ut för det som ingen annan vanlig människa skulle råka ut för. Som förra veckan när jag drog till London tillexempel.

Jag trodde det skulle va helt lungt att lämna henne ensam en vecka men icke! Denna makalösa kvinna lyckas med inget mindre än att låsa in sig i en biltvätt. ja, ni läste rätt. EN BILTVÄTT! Det hela slutade med att pappa fick ringa securitas som i sin tur uppmanade mamma till att krypa runt i bilen och sedan backa ut bilen på nått knasigt sätt. Och sen fick hon skamset åka med en halvtvättad luddrig bil till statiol och tvätta om. Nån annan som råkat ut för de? Ne, förstod de.

Och imorse fick hon för sig att låna min ipod när hon skulle ut och gå. Efter halva promenaden lyckas hon komma in på musicquiz vilket resulterar i att ipoden byter låt var tionde sekund och lyckas man inte trycka på rätt knappar så står det  FEL stort och tydligt över hela skärmen.  Detta förstod inte min mamma utan hon trode att den var på väg att explodera. Så hon drog helt enkelt ur hörlurarna och stoppa ner den i fickan och hoppades på att allt skulle ordnat sig tills hon kom hem.

Kan bara säga de att min värld skulle va sjukt mycket tråkigare utan min mamma.


Kommentarer
Postat av: Maddis

Haha! Stackarn! Det är inte lätt alla gånger!

2008-03-22 @ 15:22:02
Postat av: Anonym

Naaw... stackarn. Det är inte lätt utan sin dotter :P

2008-03-24 @ 12:44:38

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0