Ska vi ta det där om blommor och bin på en gång?

Enligt min våg så har jag gått ner ett kilo. Men enligt mina bh:ar så har jag gått ner fem kilo. Och det är ju inte så kul. Så för att må lite bättre så öppna jag mitt hjärta för mamma i bilen idag. Det gick sådär.

Jag: Kommer det fortsätta så eller tar de stopp nån gång?
Mamma: Ja alltså du kommer ju inte vakna upp en morgon och så är dem borta, det kommer ju alltid finnas nått kvar. Eller kanske inte.... När jag går ner i vikt så minskar dem inte. Eller jo de gör dem ju men de märks inte. Jag har ju lite att ta på, de har ju inte du... Förstår du? Eller nej dumt sagt, alltså, jag vet inte.. Vi får se. De löser sig nog.
Jag: Tack mamma.....


Tur att hon finns....


Kommentarer
Postat av: carro

haha, det löser sig, menar hon alltså silikon, och hon betalar :)

2008-04-01 @ 14:06:33

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0