Min far, sheriffen av storvreta!

Min far är en modig man. Han är aldrig rädd för att ingripa och för att vara förberedd så har han polisradion igång på högsta volym dygnet runt.  Och idag fick vi bevis på hans djärvhet. När han såg några ungdomar "bryta" sig in i grannens garage så ringer han genast till fadern i huset och varnar honom. Denna man i sin tur stod och slappa på en golfbana på gottland helt omedveten om vad som pågår hemma hos honom.

Efter att pappa gett sin granne en hjärtattack så kom det fram till att det var ena sonen i huset som låst sig ute och helt enkelt försökte komma på en väg som han och hans kompisar kunde ta sig in igenom.

Förtjänar inte min far en sheriffstjärna?

image71
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja måste säga att det var modigt av tomas, hur skulle vi klara oss på gatan utan en sån klippa:D

2008-05-04 @ 12:53:05

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0