Familjen Nordling på en kyrkogård!

Idag har vi varit och tänt ljus på farmors grav..De va spännande. Mycket folk var de. Kryllade av människor överallt. Och självklart så kan ju inte min familj sköta sig. De hela börjar med att pappa kommer fram till graven och skriker: Va? Är hon inte uppe idag heller? Sedan när han ska sticka ner lycktan så skriker ha: Aaaaaaaaaaaaaj! Varpå mamma skriker: Va rädd om farmor! Och jag står och ser på och asgarvar.

Efter de så fick vi så många arga blickar att vi kände att de va bäst att dra...

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA.. tur att jag jobba idag. så slapp jag skämas! Vår familj i ett nötskal ;))

2008-11-01 @ 21:25:53
Postat av: mads

hahahaha, HAHAHAHA, sjukt kul. folket på jobbet tittar konstigt på mig nu.

2008-11-03 @ 13:20:56

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0