Goda grannar!

I natt kände jag för att träna mina magmuskler lite.Så jag hostade ett tag. Eller ja.. i typ em timme kanske.. Till slut fick mina grannar nog. Så dem började dunka i väggen. Idioter. De är inte mitt fel att jag är sjuk och har druckit upp all min hostmedicin. 

När jag äntligen slutat hosta så somnade jag. Och exakt kl 06.54 (07.54 i min värld eftersom jag fortfarande har sommartid) så börjar mina grannar spela basket mot min vägg. Efter tio minuter brast det för mig. Jag rusade upp till garderoben och fick tag i mina bästa pumps och började ivrigt dunka klackarna mot väggen. 

Nu har jag inte hört nått från andra sidan väggen på hela dagn....

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hahaha! Make love not war!

2008-11-18 @ 13:52:19

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0