Jag strejkar!

Japp. Jag är på strejkstigen. Jag är emot vintertid! Kan det finnas nått onödigare? Här börjar de bli mörkare och tråkigare ute och då kommer smarta Sverige på en lösning. Ja vi fifflar med tiden så de känns som om klockan är tio på kvällen istället för bara fyra. De blir säkert alla bleka människor gladare av. Vad är poängen med att de ska va ljusare på morgonen, då sover ju jag?

Äh! Så för att visa att jag är emot detta så har jag inte vridit tillbaka mina klockor. Nope, de har jag inte. Tänker inte göra de heller. Har dock märkt att detta är rätt bra för jag kommer i tid till allt.

Så nu säger vi nej till vintertid! Allesammans!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0