Man ska visa vad man står för

Åter igen har det efter långa samtal med Johanna dykt upp härliga minnan från ungdommens dar. Detta som jag vill berätta om nu hände för några år sedan. I mars 2006 ungefär. Schlagerfebern härjade i landet och mot min och Johannas stora förtvivlan så vann Carola finalen.
Detta var nått som vi verkligen inte kunde acceptera, och vi kände ett behov av att dela med oss av våran ilska. Så vi tog saken i egna händer och letade upp Carolas fanclub på internet och blev medlemmar under namnet "Hata_Carola".

Inne på sajtens forum var segerfirandet i full gång och alla fansen var samlade. När sedan jag och Olsson dök upp och började predika våran tro så belv de ett herrans liv, och de dröjde inte länge förän vi var avstängda från sidan.

I sådanna lägen så får man icke vara dum. Vi skaffade snabbt ett till medlemsskap, men eftersom Johanna nu var portad så använde vi mitt namn och mejl. När vi va klara med detta så var de dock inte så många fans kvar  inne på sidan så vi gav upp och skaffade oss ett liv istället.

Men än idag så får jag mejl från Carolas fanclub där det står att dem saknar mig. Jag tror dock att dem bara försöker locka tillbaka mig för att sedan utföra någon läskig livetsordritual på mig.  Bäst jag passar mig!

Kommentarer
Postat av: Maddis

OMG! Carola-lover!

2008-11-09 @ 09:54:40
Postat av: LPH

haha ja kmr ihåg detta! vilka rebeller!

2008-11-09 @ 11:08:49

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0