Nu har helvetet frusit till is!

Kingston, den självgoda lilla feta pälsbollen som inte tycker att någon annan än mamma duger för honom, hoppade alldeles nyss upp i mitt knä. Jag blev så paff så jag bara stirrade. Då börjar han gnälla, och gnälla, och gnälla. Han blev inte tyst förens jag började gosa med honom. 
 När vi suttit där ett tag så kom helt plötsligt min lilla älskling Jolly vandrandes. Och när han får syn på Kingen så blev blir han rasande och flyger upp i soffan och jagar ner honom.  
 
Nu stter jag här med Jolly i knät snarkandes och Kingen vid mina fötter. Alla är nöjda. Framförallt Kingen som har fått en egen skål med chips.  

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kan städa, nemas problemas! =)



2008-12-02 @ 20:12:34
URL: http://lena82.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0