Skona våran telefonräkning, ta med mig nästa gång!

Mina föräldrar befinner sig som sagt var i Thailand! Skönt för dem! Men jag börja få en känsla av att dem har de tråkigt. Annars skulle dem nog inte smsa mig var fjärde minut.. Undra om dem vet att de är dubbelt så dyrt att skicka sms utomlands.. Tror inte de.. Och jag tror absolut inte att dem vet att de kostar att ta emot också... 
Hur som haver så tror jag att de hade varit billigare och smidigare att ta med mig från första början..

Så de så!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller med, dom måste sakna oss som tusan jag har fått en hel del jag med idag :D det är bättre att ta med oss, helt klart!

2008-11-11 @ 17:42:07

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0