Vilka idéer man får av att läsa juridik.

Jag har googlat mitt eget namn.. Och det finns två till Charlotte Nordling. En pastor och en advokat. Pastorn håller på med massa skumma grejer som att heala människor och så. Och sånt tycker inte jag om.. Så jag funderar på att stämma henne. Vet inte riktigt för vad än men jag sitter här med lagboken och bläddrar för fullt. Hon drar ju faktiskt mitt namn i smutsen. Och för att lyckas med detta så funderar jag på att anställa advokaten..


Vore de inte kul för alla hårt arbetande domare och nämndemän om de dök upp ett fall där  studenten Charlotte Nordling stämmer pastorn Charlotte Nordling och representeras av advokaten Charlotte Nordling?

Jag skulle ialf uppsatta de...

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du tråkigt därborta eller? ;-)

2008-11-06 @ 17:46:38
Postat av: Cecilia

Hahaha,ja dööör av skratt! xD

2008-11-10 @ 17:24:57

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0