Hujeda mig!

Det är tufft att va student. Man har inte råd med nått. Läste nyss en artikel om att studenter runt om i sverige går i genomsnitt back 600 kr i månaden. Vet ni hur mycket det blir på ett år? 7200 kr! Så vi behöver helt enkelt ett helt studiebidrag för att kunna betala igen våra skulder. Är inte de sjukt. Nu ska de sparas. Ingen buss dagtid. Ingen el, värmeljus finns! Och varför koka makaroner när man kan äta bara remouladsås?

Nu ska jag bara övertala dum&dummare att jag ska få börja bränna vin i deras badrum så är min ekonomi stabil. 

Kommentarer
Postat av: Lena svarar Ida:

Du vet att elen ingår i din hyra va?

Tänkte att det är dumt att spara på nåt du ändå betalar för...







;)

2008-10-24 @ 07:59:39
URL: http://lena82.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0