Jahapp

Min frys gick sönder i helgen.. Mycket roligt måste jag påstå. Jag blev såå glad. Så jag hade ialf nån snubbe här ifrån gavlegårdarna imorse. Han lagade den snabbt och bra. Sen skulle han förklara vad det va som va fel. Jag log och låtsades förstå vad han sa. Sedan sa han att jag skulle lova att  inte dra ut kylen och frysen för att städa(SOM OM JAG NÅGONSIN GJORT DE?!?). Det var en enkel sak att lova.. Nu har jag frys igen ialf. 


Så, nu en fråga till er som brukar städa. Hur ofta städar man bakom frysen? 

Kommentarer
Postat av: carro

Var tioende år typ ;D

2008-10-28 @ 20:58:52
Postat av: Lena

När vi flyttar skrattar



Så nu kommer det dröja en 20-30 år! Eller så får Tuva-Li ta hand om det när vi dött skrattar



2008-10-29 @ 08:11:38
URL: http://lena82.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0