Skins!

Jag har nog precis sett den roligaste scenen i en serie någonsin. Sjukt bra.

Chris dör, (jag gråter) Chris pappa förklarar för hans kompisar att dem inte är välkomna på hans begravning. (Jag gråter ännu mer) Då kommer Sid och Tony på den brilllianta idén att dem ska ha en egen begravning. Men dem kan ju inte ha en begravning utan en döing. Så dem snor kistan. Binder fast den på Sids pappas minicooper och kör i väg. Moahaha. 

Sen ångrar dem sig och lämnar tillbaka kistan. Vid de här laget så garvar jag så att jag inte uppfattar varken ljud eller bild. 

Sjukt bra serie!

Kommentarer
Postat av: Maddis

What the F**K!! Är de galna eller?! Jisses! Jag måste få se och framför allt få veta varför han dör!

2008-10-21 @ 12:00:23
Postat av: carro

Eller så har du bara sjukt konstig/dålig humor! :)

2008-10-21 @ 17:30:56

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0