Systembolaget!

Idag har jag varit på systemet för första gången! Måste erkänna att jag var lite nervös. När jag skulle betala så stod jag redo men leg och pengar. Och innan jag ens hunnit lägga upp varorna på bandet så sträcker den spända kassörskan fram handen och vill ha leg. Sedan tittar hon länge på mitt fina körkort. Sen vänder sig tanten om, tittar på almenackan och ger mig sedan tillbaka de med ett fult leende. Tråkmånsen kunde inte ens ge mig ett "grattis i efterskott".

Ne. Nu ska jag gå på systemet varje dag tills jag får höra ett grattis. Detta kommer att sluta illa..

Kommentarer
Postat av: Maddis

Va glad att du fick visa leg! Men ett grattis kunde hon väl ha kostat på sig..

2008-10-09 @ 19:06:17
Postat av: PÄTRA

Du är en dålig uppdatererska :(

2008-10-20 @ 21:46:54

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0