Go babyfuckern, it´s your birthday!

Jaha! Då var hösten här igen och alla vet vad det betyder. Jo Babyfuckerns födelsedag närmar sig. Och vad ska man ge i present?
 Ni som har hängt med mig ett tag vet att jag var inne på att ge henne ett brottogram förra året. Jag tycker fortfarande det skulle vara helfestligt men jag måste ju tänka på min studentekonomi. 
Så, vad kan jag tänka mig att ge bort då? Hmm.. Ja en heldag med mig är ju ovärderligt. Men jag måste ju spara nått tills hon gifter sig. Så jag får helt enkelt tänka vidare.. Kanske en anmälan i Vättern runt? Helt klart värt att titta upp...


Kommentarer
Postat av: Babyfucker

Ja du.. Du har så många fina ideer! Kan inte säga att jag tycker om alla men va fan, du är ju kreativ!

2008-09-16 @ 22:46:45

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0