Hmmm?

Min mamma kom med en konstig kommentar. Hon sa att om jag skulle skaffa katt så skulle jag tröttna på den och ge dem till dem istället. Och då skulle pappa flytta. Och jag skulle må värre om jag vore pappalös än vad jag gör när jag är kattlös.

Ehhhh? Hallå? Pappa tycker inte om när jag kliar honom under hakan, han tycker inte om att sitta i mitt knä och vi ska inte ens tala om hur han beter sig när jag ska kamma honom. 

Jag tror min lägenhet behöver en katt, inte pappa. 

OBS! detta betyder inte att jag inte tycker om min far!OBS!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det finns fina "mjukis" katter att köpa kan inte det vara ett alternativ??

2008-09-17 @ 09:55:36
Postat av: m

jag lovar han kommer att bli så chokad att han inte säger nej till någon ting, men problemet ligger i hur ska du lu´ra upphonom o knät?

2008-09-17 @ 18:38:18
Postat av: Birthday girl! (+mamma)

Katter ger aldrig dig pengar! Och pappor bajsar inte i en låda som man måste tömma! Så tänk över det där noga en gång till...

2008-09-17 @ 18:54:07

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0