Jag är så duktig!

Jag är riktigt förvåna över hur bra jag klarar av att bo ensam. Jag har diskat och plockat undan och lagat mat och grejet. Jag har även upptäckt hur bra jag ä på att lösa kniviga situationer.
Som idag tillexempel. Malin och Olsson var här på ett liten kvällsvisit och duktig som jag är så skulle jag bjuda på kaffe. (Mest för att jag skulle få pröva min nya mjölkvisp.) Ialf så hjälper Malin mig i köket och av någon underlig anledning så spiller vi ut massa kaffepulver på köksmattan. Jag som då inte har någon dammsugare löser då detta på ett genialiskt sätt.
Jag skakar helt enkelt av mattan och lägger den sedan över pulverhögen. Syns den inte så finns den inte. Eller hur? 

Nej nu ska jag sova. Lång dag imorgon.

Caroline, god natt min skatt!

Kommentarer
Postat av: m

ja undra vad man kommer att hitta när man flyttar det sista efter dig, ett lik elller det är bara att se

2008-09-02 @ 16:02:43

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0