Jag ger upp!

De trodde ni aldrig va? Att jordens envisaste människa skulle ge upp redan på första tentan! Eller ger upp och ger upp. Jag byter strategi helt enkelt. Jag tänker plugga så mycket jag orkar idag. Sen gå igenom de jag tror jag kommer klara imorgon. Sen göra tentan. Skita fullständigt i hur det går och sen ta de jag lärt mig och göra omtenta i november. 

Visst visst möjligheten att jag klarar mig finns men lika bra att inte hoppas för mycket. 

Nej nu känner jag mig mer motiverad att plugga nu när jag inte har så stor krav. Tur att man bara läser affärsredovisning en gång.. 

Kommentarer
Postat av: Carro

DU är ju aqllt bra knäpp du. Men jag ror allt du är släkt med mig :) jag tror att du klarar det ändå. Du brukar vara duktig på det du gör! PUSS

2008-09-25 @ 18:05:49
Postat av: Lena

Men vännen! Din pojkvän sjunger inte bra...



;)

2008-09-25 @ 18:39:49
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Carro

Härlig pojkvän du har ;) Får vi träffas han på din födelsedag!

2008-09-25 @ 19:00:43

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0