Varning! Sentimentalt inlägg! Varning!

Jag har ju då flyttat till Gävle nu. Och börjat skolan igen. Trodde aldrig jag skulle säga det här men jag trivs så sjukt bra. Allt känns så självklart. Visst visst, skolan är apsvår och jag har lust att hoppa av men samtidigt inte eftersom jag har så kul. Jag tycker det är kul att gå på föreläsningar, kul att sitta kvar i skolan och plugga, kul att bo ensam. Allt är verkligen kul!
Men jag hade nog inte kännt mig så trygg om jag inte haft min Olsson 50 meter bort. Cradle to grave! Självklart är de inte så att jag inte saknar alla här hemma. För de gör jag verkligen. Men samtidigt har jag fått så sjukt många nya vänner som jag trivs med så bra så att jag aldrig vill flytta därifrån.
Svårt att förklara hur jag känner men jag är ialf väldigt lycklig.


Tänk att lilla Gävle kunde bli så rätt. Jag kommer bli en evig student. Eller..Ialf fram till år 2022 när dem byter ut min spis=D

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är väl skönt att du trivs, njuut av livet!! Du kan väl meila din adress till mig när du har tid.

Stoor KRAAM från oss!!!

2008-09-05 @ 10:25:06
Postat av: elin

fan vad nice att du trivs kotten.

jag er FETT less pa mitt hotell och nar det stanger 18 okt kommer jag skratta hela vagen till flygplatsen. vet inte vilken dag de bokar min flight men jag slipper iaf avlida av total tristess. hoppas det gar bra med pluggat.

saknar dej massor

puss!!

eylin

2008-09-16 @ 14:47:44
URL: http://metrobloggen/comeoneileen.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0