Hurra det är måndag....

Kan veckan börja bättre! Jag har näckspärr, hostar som en tok, febern är tillbaka och jag förundras varje sekund över hur mycket snor det kan finnas i en näsa. För att krydda detta lite extra så gjorde jag det sista av min rotfyllning imorse vilket innebär att jag har sår i hela munnen, är lite bakis av den lugnande medlet jag fick och är på allmänt dåligt humör. Till detta serveras också en tentamens återlämning om 45 min, vilket inte är bra då jag tror jag misslyckades. 

Och så får jag självklart inte glömma att det är tenta om en vecka också. Livet leker. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt liv du lever :-)

2009-04-20 @ 17:39:22
Postat av: Carro

Det var jag som skrev :-)

2009-04-20 @ 17:40:06
Postat av: LinaH

Låter illa, ska väl passa på att tacka för förkylningen också, tack! Gissar att det är din jag har fått ;)

2009-04-20 @ 20:10:33
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: Jens

Kom ihåg att tänka på barnen i Afrika så ska du nog ta och trivas med dina åkommor ;) haha...jaja, det löser sig sa tanten som sket i vasken! ;)

2009-04-20 @ 23:44:48
URL: http://djensis.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0