Jag på gymmet!

I början av året sponsrade min pappa mig med ett gymkort. Nu tänkte jag att han skulle få lite valuta för pengarna så jag förde lite dagbok under dagens spinningpass.

17: 29 Jag glider in samtidigt som en otroligt hurtig tjej helt klädd i rosa börjar snacka och drar igång passet.

17.33: Jag upptäcker att killen framför mig har en väldigt söt rumpa, de artar sig!

17.35: Upptäcker att hans pojkvän sitter på cykeln brevid. Fan....

17.45: Märker att jag börjar svettas i naveln. Är inte det ett lite märkligt ställe?

17:48: Jag hamnar i någon slags koma, det ända jag minns är att svetten rinner.

18.23: Hör rykten om att passet snart är slut, kör på utav bara helvete.

18.31: Glider ut genom dörren och inbillar mig att byxorna sitter lite lösare, är sugen på choklad och svär lite över att dem bara säljer apelsiner i receptionen.

18.40: Orkar varken växla eller gasa. Lägger i 4:an och kör på känsla...


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0