Kan man förlora nått man inte har?

Min älskade mamma var uppe och hälsade på mig i helgen och vi passade på att ta en tripp till valbo. På vägen tillbaka var det en bil som körde om oss och sneddade in riktigt riktigt nära oss (jag körde, de är alltid säkrast så). Mamma blir helt förfärad och utbrister något otroligt roligt samt förvirrande: 

"Herreguuuuud, där höll du på att förlora förhuden!"

Nog för att hon brukar glömma vad jag heter ibland, men har hon glömt vilket kön jag är nu också? 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha så typiskt våran mor! Man kan inget annat en att älska henne :-)

2009-08-27 @ 17:39:10
URL: http://caaroline85.blogg.se/
Postat av: m

framskärm eller förhud ganska lika när man pratar först och tänker sen

2009-08-29 @ 10:46:37

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0