Torsdag

Idag har jag och Linus vart på Ikea. Jag skulle dit och bråka lite om mitt bord som jag ej fått, så då tyckte jag att de var smart att ha en två meter lång ruggbyspelare bakom mig som stöd. Inte funka de heller...

Hur som helst så ska han flytta till en trea, så vi gjorde lite planer om vad han skulle använda det tredje rummet till. Eller jag gjorde de. Jag tycker nämligen att han skall göra en stoor walk-in-closet åt mig. Han ville inte de utan tyckte att det skulle bli ett Heinekenrum.. Eh? Jag fattar inte vad han menar riktigt.. Hur som haver så har jag kläder och galgar. Han behöver bara köpa garderober. Perfekt! 

Imorgon kommer mor och far hit på besök. Pappa klagar alltid på att han aldrig blir bjuden på nått när han kommer. Så nu jedrar ska han få så mycket kaffe och syltkakor så att han blir tyst minst ett år framåt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ge honom en hel burk kakor så blir han tyst

2009-08-14 @ 09:43:18
Postat av: m&p

PAPPA SA ATT DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN HAN BLIVIT BJUDEN AV NÅGOT AV SINA BARN OCH DET GICK ATT ÄTA OXÅ

2009-08-14 @ 20:23:42
Postat av: cecilia

har du inte sett heineken reklamen på tv? tjejerna har en walkincloset å grabbarna ett rum fullt med öl

2009-08-29 @ 18:38:19

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0