Gaaaah!

För några veckor sen så sökte jag csn för vårterminen 2010. Tror ni min ansökan gick igenom? Nepp. För jag hade nämligen glömt skriva vilket år jag sökte för. Arg blev jag när jag märkte det här. Gaaaaah! Jag har bara lust att vrida nacken om någon patetisk liten csn anställd. Detta förklarade jag också för damen i telefonen, men på ett trevligare sätt.

Men nu när jag har funderat lite på detta så finner jag det ändå rätt smickrande. För trots att blanketten jag skickat in hette "Studielån vårterminen 2010" så har csn så höga tankar om mig att dem tror att jag har så stor framförhållning så jag söker lån för 2011 redan nu. Jo man tackar ja, tänk om fler kunde tänka så höga tankar om mig.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0