Fastighetsrätt B

Mycket svår kurs måste jag påstå. Dock inte så tråkig. 

Föreläsaren: (Visar en karta över Gävle för klassen). Där ligger Hemlingby, där åkte jag skidor igår, gjorde nån här inne de igår.(En person räcker upp handen) NI MÅSTE RÖRA PÅ ER, DET ÄR BRA FÖR ER!
Jag malin och petra börjar småskratta lite. Medans föreläsaren börjar prata om två träd.
Föreläsare: Dem är naturskyddade och över 100 år gamla, mycket fina och dem betyder mycket för naturen. Men nu har ena trädet DÖTT!!
Jag malin och petra skrattar nu så att vi gråter. 40 min senare har han dragit slutsatsen att en skiss är en skiss och det är billigare att göra en ritning än att bygga ett hus. 

Vet inte vad detta är för kurs, men jag har lärt mig mycket om biologi, geografi och bild ialf. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kul lärare det där! :D

2009-02-05 @ 16:07:34

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0