Hotell Sheraton!

Några i min klass har helt plötsligt fått för sig att åka till Thailand. Kul för dem. Men Cilia ångrade sig i sista minut, så hon ska stanna hemma. Och detta är hon lite bitter över. Så för att muntra upp henne så erbjöd jag henne att flytta hem till mig i två veckor. Jag ska låta henne sova på golvet och laga thaimat åt henne. Tror jag ska erbjuda happy hour på balkongen varje kväll. Vet inte om detta kommer va så uppskattat med tanke på mina tjugo soppåsar som ligger där, men de ger ju lite bakgatekännsla. 

Jaja, nu är frågan, hur mycket kan jag ta betalt per natt? Hur mycket kostar ett thaihotell? Tips tack!!



(Jag är inte elak! Bara de att dem har hårda sängar i Thailand. Hon får inte rätt känsla om hon inte sover på golvet!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sen så luktar det ju soppor på gatorna med. Så då kommer ju alla soppåsar till andvändning med :-) Vet inte hur mycket du ska ta betalt, det beror ju på om hon vill ha ett " Happy ending" varje kväll då måste du ta lite extra :-) haha

2009-02-18 @ 19:47:54
Postat av: Cecilia

Tur man har dig Charlotte,vad tråkigt livet skulle bli annars! Haha!



Men jag ser asmkt fram emot din hemlagade thaimat,får jag rabatt om jag blir matförgiftad? o.O

2009-02-18 @ 23:22:23
Postat av: lena

Haha!



Första veckan kan det väl vara lågsäsong och ett pris och den andra veckan blir det helt plötsligt högsäsong och kostar mer än det dubbla?



Låter väl rättvist?





By the way, jag har en dvd med thailändsk musik om du vill ha den rätta känslan! =)

2009-02-19 @ 13:14:21
URL: http://lena82.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0