Humm?

Igår så skulle jag köpa strumpbyxor. Och eftersom jag är alldeles för stressad för att hinna ner på stan så kilade jag in på ICA. Och när jag skulle betla så hände det nått roligt. Jag lägger upp mina strumpor och sedan en skiljepinne, sen lägger gubben bakom mig upp ett par cigg.

Kassörskan: Skulle jag kunna få se ditt leg?
Jag: VA?! För de här?
Kassörskan: Ja alla under 25 måste visa legg eftersom det är 18 års gräns.
Gubben bakom: HAHA! Jag visste bara att de va 15 års gräns för att ta av sig dem.
Jag: Leg för att köpa strumpbyxor?
Kassörskan: Jaha oj det va inte du som köpte cigg.

Hahaha... Gissa om jag vart paff.


Kommentarer
Postat av: m

alltid tyckt att du ser ung ut

2009-01-25 @ 20:12:31
Postat av: Cecilia

hahahah vafan råkar du ut för för människor egentligen??

När ja skulle köpa en leksaksråtta till mina katter förut så hoppade kassörskan till å skrek högt,för hon trodde de va en riktig mus. :P samma människa?

2009-01-26 @ 02:38:11
Postat av: Malin

haha !

2009-01-26 @ 23:43:41
Postat av: elin

hahahahaha

2009-01-31 @ 00:56:23
URL: http://elin.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0