Vilken bra idé!

Idag har jag suttit i telefonkö med antagnings enheten på min skola. Och dem måste va de mest upptagna personerna i Gävle trots att dem bara jobbar mellan 10-12. För tid tog de. Och när jag väl kom fram så bad dem mej dröja så att dem kunde avsluta de dem höll på med.

Men ialf så har jag kommit fram till att telefonkö är ett roligt system. Tror jag ska skaffa den funktionen på min mobil. "Hej du har kommit till Charlotte, just nu är de många som ringer till mig och jag sitter på toa och skiter,  så du är placerad i kö".

Jag är ialf 99,9% säker på att min syster hade fått magsår av de. Så detta kanske är ett sätt för henne att lära sig tackla sin otålighet. Gratis terapi! Eller vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha du är såå rolig. Konstigt att jag mår som jag mår och är otålig när man har en syster som du!

2009-01-09 @ 23:41:02

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0