När man befinner sig i Sveriges trevligaste stad...

Ett av de stora och spännande uppgifterna jag har på min praktik är att gå och handla varje måndag. Och jag måste säga att de som jobbar och dem som handlar där är riktigt trevliga. Men idag kanske dem inte var riktigt lika pigga och glada som vanligt.

Gubben före mig i kassan: Vart har ni aftonbladet?
Kassörskan: Tyvärr så har dem inte kommit in än.
Gubben: Men vaddå. Klockan är ju nio!
Kassörskan: Dem är försenade.
Gubben: Vad är det här för skitaffär. Åk å hämta dem då!
Kassörskan: Det kan jag ju inte...
Gubben: Men! ICA får ALLTID in sina tidningar innan nio!
Kassörskan: GÅ TILL ICA DÅ FÖR GUDS SKULL! OSS KVITTAR DET.

Uj uj uj....

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag har full förståelse för kassörskan. Heja henne.

2009-07-27 @ 19:02:50
URL: http://tankarhuset.blogg.se/
Postat av: Maddis

Haha! Jag skulle aldrig våga säga så även om jag ville! Heja kassörskan!

2009-07-29 @ 01:39:16

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0