När man har utsikt..

För några dagar sen så såg jag Room Service killarna kuta runt här utanför, igår hade vi en NHL spelare på besök och idag så kommer självaste kändisfrisören Bobby förbispatserandes, utan tröja.

Nu är ju jag så himla van med att se kändisar eftersom jag jobbar i storstaden så istället för att bara gapa så har jag ju börjat analysera dem. Och idag blev alltså Bobby utsatt för detta. Mina slutsatser: Han var kort. Väldigt kort. Pygméaktig.. Och efter som jag är så lång själv, hela 172 cm (In your face Johanna!) så kan ju jag inte göra något annat än att skratta åt den lilla hoben. Hahaha.

Nej jag har inte tråkigt på jobbet...

Kommentarer
Postat av: Pygmén i gävle

tycker vi kan lägga ner det här bråket om vem som är längst, du är äldre så du kommer ändå krympa före mig:D

2009-07-02 @ 14:53:36
URL: http://ajolsson.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0