När man lever i ett förhållande

Japp, jag har gått och skaffat mig en andra hälft, nämligen skrivaren på vårat kontor. Vi har kommit varandra mycket nära då mitt jobb nästan enbart just nu består av att skriva ut saker Men jag vet inte riktigt hur länge de här förhållandet kommer att hålla för det har redan börjat knaka lite i fogarna.

Det hela började med att han blev lite smågrinig helt utan anledning och sluta häfta ihop mina prospekt som jag skrev ut. Jag kontrade då med att trycka på alla knappar till han gav i från sig ett enda högt tjut. I samband med detta så blev han jätteirreterad och började tugga papper. Hans irretation smittade av sig på mig och jag blev fly förbannad. För att få ut mina aggresioner så gav jag honom en rejäl spark i sidan och hotade med att aldrig mer komma och hälsa på honom när jag slutat. Manlig som han ar så hämnades han på ett arrogant sätt, han stängde av sig helt. Vid de här laget så kokade jag och blev så förbannad att jag hotade att gå tillbaka till mitt ex (skrivaren i städskrubben hemma i gävle.) Sedan gick jag därifrån.

Nu verkar det även vara så att han har ett förhållande bakom min rygg med min chef, för åt henne puttrar han minsann ut hur mycket som helst år...

Män alltså...

Kommentarer
Postat av: m

är det per du pratar om

2009-07-31 @ 20:30:12
Postat av: tiny

gillar din blogg, kommer tillbaks ;)

2009-08-11 @ 15:39:17
URL: http://sandralindbla.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0